Interes za učenje valutnega trgovanja – izbrane metode in motivacijski dejavniki

Avtorji

  • Rok Pintar University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, Kidričeva cesta 55a, 4000 Kranj, Slovenia
  • Eva Jereb University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, Kidričeva cesta 55a, 4000 Kranj, Slovenia
  • Mladen Čudanov University of Belgrade, Faculty of Organizational Sciences, Jove Ilića 154, 11000 Belgrade, Serbia
  • Marko Urh University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, Kidričeva cesta 55a, 4000 Kranj, Slovenia

Povzetek

Ozadje in namen: V znanstvenem prispevku analiziramo interes potencialnih uporabnikov za učenje na področju valutnega trgovanja (forex, FX). Namen članka je a) predstaviti valutno trgovanje, b) predstaviti različne možnosti, metode in pristope k učenju za izobraževanje valutnega trgovanja, c) predstaviti rezultate raziskave, ki izraža interes potencialnih uporabnikov za učenje na področju valutnega trgovanja. Metodologija: Za zbiranje podatkov smo uporabili spletni vprašalnik. Vzorec, ki smo ga zajeli v raziskavi vsebuje socialno-demografske spremenljivke (spol, starost, delovni status, odnos status, finančno stanje kreditnih in stopnjo izobrazbe). S pomočjo opisne statistike, t-testov, testa homogenosti varianc in testa ANOVA smo ocenili interes ljudi za učenje na področju valutnega trgovanja. Rezultati: Ugotovili smo, da obstaja interes za učenje iz valutnega trgovanja, predvsem pri mlajših ljudeh ( < 30 let), katerih najljubši učni pristop je e-izobraževanje. Pridobivanje in posedovanje pravih informacij je najmočnejši motivacijski dejavnik za učenje med uporabniki valutnega trgovanja, medtem ko je najmočnejši odvračajoči dejavnik, slabo predznanje o samem trgovanju. Zaključek: z razvojem e-izobraževanja, izobraževanje uporabnikov na področju valutnega trgovanja postaja vse bolj razširjeno in priljubljeno.

Objavljeno

2016-02-01

Številka

Rubrike

Razprave