Napovedni dejavniki zadovoljstva strank z e-plačilnega sistema: študija primera štaba na Univerzi v Ilorin-u, Nigerija

Avtorji

  • Adeyinka Tella University of Ilorin, Department of Library and Information Science, Nigeria
  • Isah Abdulmumin University of Ilorin, Department of Library and Information Science, Nigeria

Povzetek

Ozadje in namen: Številne organizacije uporabljajo e-plačilne sisteme; njihova učinkovitost pa je različna, še posebej, kadar so uporabljeni v različnih okoljih. Univerza v Ilorinu kot izobraževalna organizacija je začela uporabljati e-plačilni sistem v letu 2010 in do zdaj ni bila narejena nobena študija, ki bi preučila zadovoljstvo njegovih uporabnikov. Namen študije je proučiti zadovoljstvo uporabnikov z e-plačilnega sistema na Univerzi v Ilorinu. Zasnova / Metodologija. Vzorec 260 akademskih in ne-akademskega delavcev smo izbrali med zaposlenimi šestih fakultet univerze. Podatki so bili zbrani s uporabo vprašalnika, ki je bil razvit prav v ta namen. Usmeritev študije je bila postavljena s petimi raziskovalnimi vprašanji. Rezultati: Anketiranci so v 93,5% ustrezno zadovoljni, zadovoljni in zmerno zadovoljni, medtem ko je le (6,5%) vprašanih so bili manj zadovoljni in nezadovoljni. Uporabniki so bili najbolj zadovoljni z zaznano hitrostjo, sledijo varnost sistema, sledljivost in udobje. Obstaja visoka korelacija med celotno značilnostmi e-plačil (zaznava hitrost, varnost, anonimnost, sledljivost, zaznana enostavnost plačila, in priročnost); vseh šest dejavnikov skupaj napoveduje zadovoljstva uporabnikov sistema. Največ k zadovoljstvu uporabnikov prispeva zaznana hitrost. Zaključek: Študija je ugotovila, da je velik odstotek anketirancev (93,5%) zadovoljnih z e-plačilnim sistemom. Mogoče pa ga je še izboljšati tako, in s tem še povečati delež zadovoljnih.

Objavljeno

2015-11-01

Številka

Rubrike

Razprave