Strateški vidik upravljanja znanja
Povzetek
Ozadje in namen: S prispevkom želimo tako s teoretičnega kakor z empiričnega vidika predstaviti strateške vidike upravljanja znanja v organizacijah v Srbiji. V teoretičnem delu prispevka smo predstavili najnovejše dosledke s področja upravljanja znanja, relacije med strategijami komunikacije in upravljanjem znanja ter pomenom dimenzij ustvarjanja znanja in organizacijsko kulturo. Oblikovanje/metodologija/pristop: Empirični del prispevka predstavi opredelitev nivoja upravljanja znanja v organizacijah v Srbiji skozi vidik dimenzije upravljanja znanja in problem eksplicitnega ter tihega znanja. V prispevku smo postavili dve hipotezi: H1: Organizacije v Srbiji so na prvi stopnji upravljanja znanja in H2: Organizacije v Srbiji bolje upravljajo z eksplicitnim kakor tihim znanjem. Hipotezi sta bili testirani s pomočjo raziskave in anketnega vprašalnika, ki ga je sestavljalo 50 vprašanj. S pomočjo anketnega vprašalnika smo analizirali pet ključnih dejavnikov upravljanja znanja. Rezultati: Rezultati so pokazali, da je bilo med 41 indikatorji samo osem ocenjenih pozitivno. Rezultati t-testi kažejo statistično pomembne razlike znotraj razločkov faktorjev v kakovosti eksplicitnega in tihgega upravljanja znanja, zatorej smo potrdili obe hipotezi. Zaključek: V organizacijah v Srbiji so projekti upravljanja znanja na začetni stopnji kar smo utemeljili skozi prispevek in raziskavo.Prenosi
Objavljeno
2017-05-01
Številka
Rubrike
Razprave