Ali lahko družbena omrežja vplivajo na povečanje donosov na finančnih trgih? ugotovitve s Poljske
Povzetek
Ozadje in namen: V zadnjih letih se je pokazalo vse več dvomov v ustreznost klasične teorije finančnih trgov, ki temelji na racionalnosti odločevalcev. Ponavljajo se anomalije in odstopanja od te teorije, ki postajajo »nova normalnost«. Zato strokovnjaki posvečajo vse več pozornosti vedenjskim konceptom, ki se lahko z drugega vidika osvetlijo odločitve udeležencev na finančnem trgu. Hitri razvoj družbenih medijev je spodbudil raziskave, ki bi proučevale takšne koncepte, saj so mediji odprli nov “laboratorijski prostor” za preverjanje vedenjskih hipotez. Glavni namen članka je preučiti, ali strokovnjaki na finančnem trgu verjamejo, da je mogoče vsebine družbenih medijev uporabiti za doseganje dodatnih donosov na finančnih trgih, in identificirati dejavnike, ki vplivajo na te donose. Zasnova / metodologija / pristop: V raziskavi smo zajeli vzorec več kot 400 strokovnjakov na finančnih trgih v institucijah, ki delujejo na Poljskem, in analizirali rezultate z uporabo logit regresijskih modelov. Rezultati: Skoraj 60% anketiranih finančnih strokovnjakov prepoznava potencial družbenih medijev za doseganje dodatnih donosov. Ugotovili smo tudi, da bi lahko razlike v zaznavanju tega potenciala pojasnila predvsem heterogenost njihovih delovnih izkušenj in, v manjši meri, njihovo delovno mesto. Pokazalo se je, da izkušeni strokovnjaki manj verjetno prepoznajo te možnosti manj izkušeni posamezniki. Za posamezna podjetja specifični dejavniki po naših ugotovitvah nimajo pomembnega vpliva na dodatne donose. Zaključek: Mnenja strokovnjakov na finančnih trgih glede povezave med družbenimi mediji in dodatnimi donosi, so mešano. To se sklada z ugotovitvami, ki jih so jih prinesle študije, ki temeljijo na raziskovanju občutkov.. Naše ugotovitve potrjujejo ključno vlogo predhodnih izkušenj pri pojasnjevanju odnosa do novosti in inovacij (kot so družbeni mediji), pojav, znan iz drugih področij in iz vsakdanjih izkušenj.Prenosi
Objavljeno
2017-05-01
Številka
Rubrike
Razprave