Marketinški splet in podoba turistične destinacije: študija turistične destinacije Bled, Slovenija
Povzetek
Ozadje in namen: Namen raziskave je bil ugotoviti, kako poslovni partnerji s področja turizma ocenjujejo podobo Bleda in trženjskega spleta, ki se uporablja za promocijo Bleda. Nadalje nas je zanimala ocena vpliva podobe in trženjskega spleta na obseg prodaje, izmerjeno s številom prenočitev. Proučevali smo naslednje dimenzije podobe kraja: zaznavanje unikatnosti slike kot celote, zaznano unikatnost znamenitosti in izkušenj, zaznano kakovost okolja (čistost), zaznan občutek varnosti, kot tudi razsežnosti trženjskega spleta: kakovosti produktov (namestitev, kulinarična ponudba, transferji, itd.), zaznano ceno storitev, zaznani način prodaje za promocijo Bleda, dojemanje promocijskih kanalov, dojemanje prebivalcev (vljudnost, prijaznost, multikulturna in verske odprtost, itd.) in pozitivna izkušnja na obisku v Sloveniji. Zasnova / metodologija / pristop: Podatke za raziskavo smo zbrali z vprašalnikom, ki ga je izpolnilo 400 agencij, tujih organizatorjev potovanj, turističnih agencij in združenja, ki spodbujajo izdelek Bleda. Zbrali smo 164 kompletno izpolnjenih vprašalnikov, izpolnili so jih anketiranci iz 30 držav z vsega sveta. Rezultati: Ugotovitve kažejo, kako so ocenjeni kakovost storitev, kompetence turističnega ponudnika in okoljski dejavniki. Ocena varnosti na Bledu ima najvišjo ocenjeno aritmetično sredino in najnižji standardni odklon. Najnižja uvrstitev je povezana s prometom in strpnostjo do drugih religij. Zaskrbljujoče, je bila kakovost storitev, kot jedro turističnega gospodarstva, v času glavne sezone, nizko ocenjena. Zaključek: Po tem ko smo pregledali razpoložljivo literaturo, da bi lahko sklepali, da je analiza mogoče obravnavati kot prvi raziskavo turistične destinacije Bled, izvedena na opisani način in v opisanem obsegu.Prenosi
Objavljeno
2016-11-01
Številka
Rubrike
Razprave