Spletna komunikacija na temo družbene odgovornosti podjetij v podružnicah multinacionalnih družb na Madžarskem
Povzetek
Ozadje in cilj: Številne raziskave so preučevale razlike pri upravljanju družbene odgovornosti podjetij (CSR) pri večnacionalnih podjetij po vsem svetu. Glavno vprašanje te študije je, ali obstajajo razlike med prakso družbene odgovornosti podjetij med domačo državo in državo gostiteljico? Zasnova / metodologija / pristop: V članku so analizirane razlike v spletni komunikaciji prakse družbene odgovornosti podjetij med globalnimi spletnimi stranmi podjetja in spletnimi stranmi lokalnih podružnic na Madžarskem. Vzorec vsebuje 70 multinacionalnih družb (MNC) in njihovih madžarskih hčerinskih družb. Vse hčerinske družbe v vzorcu so uvrščene med 200 največjih podjetij (na podlagi prometa) na Madžarskem. Obiskali smo lokalne (madžarske) in globalne spletne strani teh MNC, na spletnih straneh podjetij pa smo iskali vnaprej določene kategorije. Beležili smo prisotnost / pomanjkanje teh CSR tem na spletnih straneh. Rezultati: Ugotovitve kažejo, da je spletna predstavitev hčerinskih družb o družbeni odgovornosti običajno bolj omejena kot globalna komunikacija na to temo. Poleg tega se zdi, da je pomembna tudi oddaljenost od sedeža matične družba: čim dlje je sedež MNC, manj je prisotnosti CSR tem na spletnih straneh lokalne hčerinske družbe. Zaključek: Glavni prispevek tega članka je poglobiti naše znanje o strategijah družbene odgovornosti podjetij večnacionalnih podjetij v njihovem delovanju. Potrjeno je bilo, da se njihove prakse družbene odgovornosti podjetij bistveno razlikujejo med gostiteljicami in matičnimi državami. Ključne besede: CSR; lokalne hčerinske družbe; multinacionalne družbe; spletno komuniciranjePrenosi
Objavljeno
2018-08-01
Številka
Rubrike
Razprave