Orodje za analizo potreb po učenju

Avtorji

  • Pavel Horovčák Department of Applied Informatics and Process Control, Technical University of Košice, Slovak Republic
  • Anton Lavrin Department of Applied Informatics and Process Control, Technical University of Košice, Slovak Republic
  • Marián Orosz Office of European Projects, Boženy Nemcovej 3, 040 01 Košice, Slovak Republic

Povzetek

Prispevek je osredotočen na štiri stopnje analize potreb učenja: izgradnja splošne predloge, izdelava datoteke, izdelava elektronskega vprašalnika in ovrednotenje rezultatov vprašalnika. V prispevku je razložena in specificirana splošna predloga ter datoteka in njun namen v načrtu vprašalnika. Nadalje je opisan razvoj, načrt in vgradnja podporne programske opreme "Query" za interaktivno izdelavo elektronskih vprašalnikov in njihovo ovrednotenje z ozirom na nekaj Leonardo da Vinci projektnih rešitev (v treh fazah). Orodje programske opreme temelji na uporabi PHP skriptov, stopničastih zaslonskih listov in podatkovnega sistema MySQL. Ključne besede: predloga, vprašalnik, vrste vprašanj, ovrednotenje, splet, PHP skript

Objavljeno

2006-04-20

Številka

Rubrike

Predlogi za prakso