Hoteli in v halal usmerjena ponudba: kaj o tem menijo managerji hotelov v Sloveniji?
Povzetek
Ozadje in namen: Turisti iz muslimanskih držav so pomemben deležnik na turističnem trgu. Namen tega prispevka je identificiranje ključnih vidikov halal turizma, posebej v hotelirstvu. Posebno nas je zanimalo, ali so managerji seznanjeni s halal certifikatom in ali bi želeli pridobiti certifikat. Design/Metodologija/Pristop: Raziskava je osredotočena na halal izdelke, storitve in opremo v splošnem in posebej v slovenskem hotelirstvu; predstavljeni so koncepti, obstoječi trendi in razmere v Sloveniji. Poleg pregleda literature, smo za definiranje pomembnih faktorjev, ki pomembno vplivajo na proces odločanja managerjev, izdelali analizo faktorskih obremenitev; z uporabo metode glavnih komponent smo nabor odvisnih spremenljivk zmanjšali in oblikovali en faktor (čeprav so bila predvidevanja nekoliko drugačna). Rezultati: Najpomembnejši elementi pri certificiranju so enostavnost in učinkovitost postopkov ter dejstvo, da postopek ne zahteva večjih finančnih investicij. Najpomembnejši element, ki vpliva na proces managerjevega odločanja, je možnost prilagoditve obstoječe ponudbe standardu, ki je del certifikata. Zaključek: Glavni prispevek je v poglobitvi razvojnega vidika v turizmu na področju, ki je relativno nerazvita in nepoznana niša v slovenskem turizmu/gostinstvu, toda zelo obetajoča na svetovnem nivoju.Prenosi
Objavljeno
2017-11-01
Številka
Rubrike
Razprave