Primerjalna analiza sodelovalnega učenja in učenja, podprtega s simulacijskimi modeli v sistemih upravljanja

Avtorji

  • Mirjana Kljajić Borštnar University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, Kidričeva 55a, 4000 Kranj, Slovenia

Povzetek

Namen raziskave je primerjati različna pristopa k skupinskemu reševanju problemov, enega v strogo nadzorovanem laboratorijskem posksu (optimizacija poslovne strategije z uporabo poslovnega simulatorja pri različnih poskusnih pogojih) ter durgega v sodelovalnem okolju družabnih omrežij, za katerega sta značilna odsotnost pravil ter nestrukturirana povratna informacija. Primerjalna analiza mnenj udeležencev, ki so sodelovali v obeh poskusih, je bila opravljena z namenom identifikacije splošnih značilnosti, ki vplivajo na sodelovalno reševanje problemov. Na podlagi izsledkov primerjalne analize smo razvili splošen vzročno posledični model, ki pojasnjuje sodelovalno učenje v procesu reševanja problema.

Objavljeno

2012-10-01

Številka

Rubrike

Razprave