Dojemanje družbene odgovornosti podjetij s strani zaposlenih v prestižnih modnih podjetjih
Povzetek
Ozadje in namen: Trajnost, kot komponenta družbene odgovornosti podjetij, je ključna za prestižna modna podjetja; ta podjetja se nanjo tudi pogosto sklicujejo. Vendar, ali njihovi zaposleni, ki delajo s strankami, sledijo temu trendu? Da bi dosegli učinkovito in učinkovito družbeno odgovornost podjetij, se morajo tudi zaposleni, ki imajo neposreden stik s kupci, sprejeti percepcijo družbene odgovornosti podjetij, kjer delajo. Glavni cilj študije je ugotoviti, kritično oceniti in primerjati dojemanje družbene odgovornosti podjetij pri zaposlenih v podjetjih prestižne luksuzne modne industrije, ki se delujejo v Pragi na Češkem. Oblikovanje / metodologija / pristop: Uporabili smo študijo primera družbene odgovornosti podjetij na vzorcu zaposlenih v vseh desetih prestižnih modnih podjetjih, ki so prisotna v Pragi. Uporabili smo celostno metaanalizo, ročno metodo Delphi in tri kroge intervjujev, skupaj z »mystery shopping« tehnikami. Rezultati: Heterogeni konglomerat zbranih podatkov razkriva: (i) problematično ozaveščenost obravnavanih zaposlenih, (ii) njihovo nepoznavanje pravne ureditve, (iii) neravnovesje in prednostno osredotočenost na nekatere kategorije družbene odgovornosti, ob nepoznavanju drugih kategorij, (iv) neposredna in posredna nasprotja in (v) velika osredotočenost na temo »krzno«. Zaključki: Ugotovitve opisanih nedoslednosti in dvoumnosti so pomembne tako na raziskovanje kot za prakso. Predlagamo, da se nadaljnje raziskave usmerijo na eni strani v globlje razumevanje vzrokov, po drugi pa v takojšnje ukrepanje, predvsem osveščanje zaposlenih v zvezi z družbeno odgovornostjo podjetij kjer delajo. Ključne besede: Družbena odgovornost podjetij (CSR), Zakonodaja EU, Prestižna moda, Trajnost.Prenosi
Objavljeno
2020-08-01
Številka
Rubrike
Razprave