Razkritje o blagovnih znamkah hotelov: vsebinska analiza povezav z organizacijskimi vrednotami
Povzetek
Ozadje/Namen: Članek proučuje, kako skozi perspektivo organizacijskih vrednot lahko razumemo medsebojno povezavo med blagovnimi znamkami hotelov in njihovo kategorizacijo. Študija predpostavlja, da je pomen organizacijskih vrednot v storitvenem sektorju ena od ključnih sestavin rasti in razvoja organizacije.
Metode: Analiza konceptualne vsebine je bila uporabljena na naboru organizacijskih vrednot, ki jih najdemo na spletnih mestih 100 najboljših evropskih hotelskih blagovnih znamk. Za določitev gručastih dimenzij organizacijskih vrednot med različnimi hotelskimi blagovnimi znamkami so bili uporabljene napredne metode iz analize omrežij.
Rezultati: Rezultati so opredelili skupne organizacijske vrednote med hotelskimi blagovnimi znamkami, razvrščenimi v štiri prevladujoče dimenzije: podjetništvo, deležniki, moralnost in tradicija. Študija je potrdila široko vsebinsko variabilnost organizacijskih vrednot v hotelski industriji
Ugotovitve in zaključki: Analiza posameznih dimenzij je opredelila skupine najpomembnejših besed iz izjav o vrednotah in ugotovila, da sta med različnimi blagovnimi znamkami hotelov zelo cenjeni »podjetniška« in »etična« dimenzija. Nadaljnji pristop analize skupin na ravni blagovnih znamk razkriva tudi, da organizacijske vrednote v tem sektorju določajo številni dejavniki, vključno z obsegom in tržnim položajem. Rezultati študije ponujajo teoretične in praktične ugotovitve, ki bodo v pomoč strategom hotelskih blagovnih znamk, da bi bolje razumeli njihov trenutni in lažje dosegli želeni položaj v sektorju.
Ključne besede: Organizacijske vrednote, Hotelirstvo, Blagovne znamke, Analiza vsebine, Analiza omrežij