Optimizacija racionalnega deleža inteligentnih tehnologij: Uporaba v storitvenih organizacijah
Povzetek
Ozadje in namen: Naraščajoča vloga in vključenost umetne inteligence v sodobna digitalizirana podjetja vodi do znatnega zmanjšanja števila zaposlenih in preusmeritve dela osebja na nove zadolžitve. Vendar pa na številnih področjih, kot so storitve in podpora, popolna odprava zaposlenih človeških virov še vedno ni mogoča. Predlaga se proučitev organizacijskega problema iskanja optimalnega deleža računalniških agentov in človeških akterjev v mešanem sodelovalnem okolju.
Načrtovanje / metodologija / pristop: Z uporabo tehnike semantične in statistične analize smo razvili izvirni model sodelovalne interakcije računalniških agentov in človeških akterjev ter metodo optimizacije, ki je nova pri proučevanju osredotočenosti izvajalcev pri izračunu kazalnikov skladnosti .
Rezultati: Problem smo preučili na primeru avtomatizacije servisne službe. Upoštevanje semantike problemske domene v obliki ontologije uvaja logiko za boljšo porazdelitev in avtomatizacijo nalog.
Zaključki: V sodobnem digitaliziranem podjetju obstaja in je mogoče oceniti racionalno ravnovesje med računalniškimi agenti in človeškimi akterji, kar postane pomemben pokazatelj njegove uspešnosti. Na splošno so človeški igralci boljši za obdelavo nepredvidljivih dogodkov v realnem času, medtem ko so agenti boljši pri modeliranju in simulaciji.
Ključne besede: Avtomatizacija storitvenih organizacij, Umetna inteligenca, Človeški viri, Podpora odločanju