Empirična študija vloge navezanosti strank v južnoafriških zasebnih bolnišnicah
Povzetek
Ozadje in namen: Literatura o odnosnem marketingu priznava pomembno vlogo navezanosti v odnosih med stranko in organizacijo, vendar kaže na omejeno teoretično in empirično razumevanje dejavnikov, ki prispevajo k razvoju in vzdrževanju navezanosti strank. Da bi zapolnili to vrzel, se članek opira na odnosni marketing in sintetizira pomembne konstrukte odnosov z namenom razviti posredni model navezanosti na zasebne bolnišnice v Južni Afriki. Zasnova / metodologija / pristop: Izvedena je bila kvantitativna deskriptivna zasnova raziskave. Z nenaključnim vzorčenjem med pacienti/strankami smo zbrali 303 uporabnih vprašalnikov. Za določitev zanesljivosti in veljavnosti podatkov sta bila izvedena Cronbachov koeficient alfa in potrditvena faktorska analiza, za mediacijsko analizo pa SEM. Rezultati: Rezultati kažejo, da je bila vrednost razmerja anketirancev bistveno povezana z navezanostjo, zvestobo in strahom pred izgubo razmerja, navezanost pa je bila pomembno povezana z zvestobo in strahom pred izgubo zveze. Poleg tega se je izkazal za pomembnega posredni učinek navezanosti na razmerje med vrednostjo razmerja in zvestobo ter na razmerje med vrednostjo razmerja in strahom pred izgubo razmerja. Zaključek: Navezanost igra pomembno vlogo tako v neposrednih kot posrednih odnosih s ključnimi konstrukti odnosnega marketinga. Zato ne smemo prezreti pomena navezanosti pri vzpostavljanju odnosov med bolnikom in bolnišnico, zasebne bolnišnice pa spodbujamo, da vlagajo v svoje odnose s pacienti, da bi vzpostavile to navezanost. Ključne besede: Navezanost, Strah pred izgubo razmerja, Zvestoba, Zasebne bolnišnice, Vrednost razmerjaPrenosi
Objavljeno
2020-11-01
Številka
Rubrike
Razprave