Vsebinska analiza tračev na različnih ravneh bolnišnice
Povzetek
Ozadje in namen prispevka: Večina organizacij ima negativen odnos do opravljanja ali tračev. Menedžerji so zaskrbljeni zaradi vpliva tračev na komunikacijo v organizacijskem okolju. Naša študija je proučevala dojemanje opravljanja in kontekst tračev na različnih ravneh bolnišnice, kot primeru organizacije z intenzivno komunikacijo med zaposlenimi. Proučili smo tudi razlike med kontekstom tračev znotraj organizacijskega konteksta in znotraj socialnega okolja.
Metodologija: Izvedli smo polstrukturirane intervjuje s 27 respondenti, po 9 v vsaki od treh skupin: medicinske sestrami, administrativnimi zaposlenimi in vodilnimi bolnišnice. Posnete intervjuje smo proučili z metodo analize vsebine in primerjali rezultate za vsako skupino respondentov. Na koncu smo kategorizirali glavna opravljanja oz. trače za vsako skupino.
Rezultati: Teme opravljanja v bolnišnici lahko razvrstimo v osem glavnih kategorij in 34 podkategorij, ki jih je mogoče prepoznati po njihovi specifiki. Te glavne teme so vključevale vprašanja zaupnosti, zasluge, finančni status/položaj, osebne lastnosti, delovno mesto, komunikacije, biografijo in delovne pogoje. Z vidika organizacijskih tračev so udeležence te študije še posebej zanimale zasluge in napredovanje osebe na delovnem mestu in finančni položaj. Tudi pri temah tračev na različnih ravneh med medicinskimi sestrami, administratorji in menedžerji so se pokazale pomembne razlike.
Zaključek: Vodje bi morali priznati različne vsebine tračev med ljudmi na različnih organizacijskih ravneh, saj zaposleni nimajo enakih motivov za komunikacijo na različnih organizacijskih ravneh. V razdaljah med vsebinami v vprašalniku nagnjenosti k opravljanju in kategorijami v organizacijskem okolju potrebujejo ugotavljamo potrebo po nadaljnjih študijah, da bi raziskale precedence in rezultate. Vodje lahko uporabijo te ugotovitve za olajšanje organizacijskih sprememb in izboljšanje komunikacije.
Ključne besede: Opravljanje v organizacijah, Trači, ANALIZA vsebine, Neformalna komunikacija