Vrste in vloge instrumentov za zagotavljanje kakovosti visokošolskih zavodov

Avtorji

  • Karmen Rodman Univerza na Primorskem, Fakulteta za management Koper, Cankarjeva 5, Koper

Povzetek

Cilj prispevka je identifikacija vlog instrumentov zagotavljanja kakovosti visokošolskih zavodov. V prispevku opredelimo instrumente za zagotavljanje kakovosti visokošolskih zavodov, predstavimo razlike med njimi in namene, zaradi katerih se instrumenti uporabljajo. Ugotavljamo, da imajo instrumenti za zagotavljanje kakovosti samo dve vlogi v managementu kakovosti visokošolskih zavodov: izboljševanje delovanja in prikazovanje odgovornega delovanja. Ta dva namena instrumentov nista združljiva, sta komplementarna in sta v hierarhičnem odnosu z vidika managementa kakovosti. Poleg tega ugotavljamo, da presoje kakovosti visokošolskih zavodov pogosto ne vključujejo presoje uporabnosti rezultatov delovanja visokošolskih zavodov. Gre za zunanji vidik kakovosti, ki je med različnimi informacijami najbolj verodostojen, v praksi pa najpogosteje zapostavljen.

Objavljeno

2010-10-01

Številka

Rubrike

Dodatek