Elektronsko gradivo za učenje kotnih funkcij

Avtorji

  • Suzana Javšnik Trubarjeva 53b, 3000 Celje
  • Sonja Krajnc Gubenšek Srednja strokovna in poklicna šola Celje, Ljubljanska cesta 17, 3000 Celje
  • Eva Jereb Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Kidričeva cesta 55a, 4000 Kranj

Povzetek

Sodobna šola je glede ekonomičnosti poučevanja in zaradi povečanja motivacije učencev vse bolj prisiljena vključevati v pouk moderne posredovalce žive besede in slike. Hkrati moderne tehnologije omogočajo v večji meri uresničevanje osnovnih uč- nih načel pri pouku, predvsem nazornosti, sistematičnosti, sodobnosti in individualizacijo. Z vedno večjo vlogo četrtega dejavnika pouka – materialno osnovo, se je spremenil način poučevanja. Kljub vsemu pa je učitelj še vedno nenadomestljiv del izobraževalnega procesa. Med materialne osnove sodijo tudi elektronska učila, ki učitelju delo olajšajo in pripomorejo k boljši realizaciji učnih ciljev. Elektronsko gradivo za učenje kotnih funkcij je učilo, ki s pomočjo računalnika posreduje razlago kotnih funkcij za predmet matematike v srednji šoli. Izdelan je na podlagi spoznanj didaktike predmeta in izdelave modernega učila. Narejena je tudi kritična analiza in analiza uporabe gradiva z učenci. Ključne besede: elektronsko gradivo, didaktika matematike, računalniška učila, kotne funkcije

Objavljeno

2005-10-20

Številka

Rubrike

Razprave