Analiza dejavnikov uspeha v začetni fazi digitalnega zagonskega podjetja
DOI:
https://doi.org/10.2478/orga-2023-0001Povzetek
Ozadje in namen: Uspešna digitalna zagonska podjetja lahko ustvarijo dohodek za državo in izboljšajo življenja judi. Vendar pa za bodoče ustanovitelje, ki bodo lansirali svoja zagonska podjetja, ostajajo dejavniki uspeha pri pionirskih digitalnih zagonskih podjetjih neznanka. Namen te študije je identificirati ključne dejavnike uspeha digitalnih zagonskih podjetij v pionirskih fazah.
Metodologija: Tematska analiza je metoda za prepoznavanje dejavnikov uspeha v pionirskih digitalnih zagonskih podjetjih. Podatki so bili zbrani z intervjuji z desetimi ustanovitelji zagonskih podjetij.
ezultati: Ugotovitve kažejo, da je petnajst kritičnih dejavnikov in dejavnikov uspeha v pionirski fazi digitalnega zagonskega podjetja in sicer; problemi, poslovne ideje, ekipe, poslovni modeli, kapital ali financiranje, izdelki, inkubatorji, validacija, konkurenti, trženje, obvladovanje tehnologije, analiza trga, ustanovitelji in soustanovitelji, partnerji in strast. Pričakuje se, da bodo te ugotovitve prelomne za vse, ki jih zanima zagon digitalnega zagonskega podjetja.
Zaključek: Prvič: ugotavljamo petnajst pomembnih dejavnikov, ki jih je mogoče navesti in uporabiti kot dejavnike uspeha pri klasifikaciji pionirske stopnje digitalnih zagonskih podjetij. Drugi zaključek, ki temelji na ugotovitvah analiz desetih ustanoviteljev, je, da sta dejavnika problema in dejavnika ekipe dva od petnajstih prevladujočih in najvplivnejših dejavnikov uspeha digitalnega zagonskega podjetja. Faktor problema je ključnega pomena za odkrivanje težav, s katerimi se srečuje veliko ljudi, in lahko motivira ustanovitelje digitalnih zagonskih podjetij, da razvijejo rešitve za te težave. Medtem ko je timski dejavnik pomemben, ker se z ekipo vse nastale težave hitro in enostavno rešijo, vse delo pa poteka produktivno in s sodelovanjem.
Ključne besede: Digitalno zagonsko podjetje, Tematska analiza, Dejavniki uspeha