Zaznana vodstvena čustvena inteligenca in sreča pri delu: posredniška vloga zadovoljstva pri delu in učinkovite organizacijske predanosti
DOI:
https://doi.org/10.2478/orga-2023-0002Povzetek
Ozadje: Sreča pri delu je pomemben dejavnik zadovoljstva, produktivnosti in zadrževanja zaposlenih. Namen te študije je bil raziskati razmerje med zaznano vodstveno čustveno inteligenco in srečo pri delu ter ali zadovoljstvo pri delu in čustvena organizacijska predanost posredujeta v tem razmerju.
Metoda: Vprašalnik je bil razdeljen na spletu naključnemu vzorcu 350 učiteljev v javnih šolah različnih usmeritev v Savdski Arabiji
Rezultati: Rezultati modeliranja strukturne enačbe so pokazali, da sta zadovoljstvo in učinkovita organizacijska predanost v celoti posredovala razmerje med zaznano čustveno inteligenco managerja in srečo pri delu.
Zaključek: Naši rezultati podpirajo hipotezo, da zaznana vodstvena čustvena inteligenca vpliva na srečo zaposlenih prek vpliva na povečanje ali zmanjšanje zadovoljstva pri delu in afektivne organizacijske predanosti. Te ugotovitve torej zagotavljajo vpogled v dobro počutje zaposlenih in potencialno, kako ga spodbujati.
Ključne besede: Čustvena inteligenca, Sreča pri delu, Zadovoljstvo pri delu, Afektivna organizacijska predanost, Savdski izobraževalni sektor