Skoči na glavno stran
Skoči na navigacijski meni
Skoči na nogo strani
Open Menu
Trenutna številka
Arhivi
O reviji
O reviji
Prispevki
Uredništvo
Izjava o varovanju podatkov
Kontakt
Išči
Prijava
Dom
/
Arhivi
/
Vol.50, No 4 (2017)
Vol.50, No 4 (2017)
Objavljeno:
2017-11-01
Razprave
Indiferentni, dobri Samaritan, hrabri in agent v položaju Allais-ovega paradoksa: kako učinek lastništva vpliva na našo odločitev v primeru Allais-ovega paradoksa?
Anita Kolnhofer-Derecskei
PDF (Angleško)
PDF (English)
Hoteli in v halal usmerjena ponudba: kaj o tem menijo managerji hotelov v Sloveniji?
Metod Šuligoj, Helena Maruško
PDF (Angleško)
PDF (English)
Inovacijski vodje, skromni inovatorji in neinovativna mala in srednje velika podjetja na Slovaškem: ključni dejavniki in ovire pri inovacijskih dejavnostih
Ľubica Lesakova, Petra Gundova, Pavol Kral, Andrea Ondrušova
PDF (Angleško)
PDF (English)
Uporaba Kano modela za izboljšanje zadovoljstva potrošnikov
Laura Južnik Rotar, Mitja Kozar
PDF (Angleško)
PDF (English)
Analiza posameznih vidikov, ki vplivajo na ne-nakup v spletnem okolju, in potrošnikova pripravljenost za nakup oblačila po meri
Milica Žuraj, Petra Šparl, Anja Žnidaršič
PDF (Angleško)
PDF (English)
Algoritmi za optimizacijo več ciljev z metaheuristiko otoka za učinkovito reševanje problema vodenja projektov
Christina Brester, Ivan Ryzhikov, Eugen Semenkin
PDF (Angleško)
PDF (English)
Dodatek
Reviewers in 2017
Jože Zupančič
PDF (English)
PDF
Informacije
Za bralce
Za avtorje
Za knjižničarje
Jezik
Slovenščina
English