Model samovrednotenja učiteljev

Avtorji

  • Lijana Martinc Šolski center Velenje – Poklicna in tehniška šola za storitvene dejavnosti, Trg mladosti 3, 3320 Velenje, Slovenija,
  • Mojca Bernik Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Slovenija
  • Vladislav Rajkovič Univerza v Mariboru, Fakulteta za organizacijske vede, Slovenija

Povzetek

Članek zajema opis izdelanega modela za samovrednotenje učiteljev, ki bo pripomogel k kvalitetnejši izvedbi izobraževalnega procesa, saj se bodo učitelji na osnovi modela lahko samovrednotili in izboljšali kritične točke svojega poučevanja. Izdelana sta dva modela, in sicer v enem nastopajo kot varianta učitelji in dijaki, v drugem pa poleg učiteljev in ijakov tudi posamezni učitelji. Ta modela sta samo primer za model samovrednotenja učiteljev, kajti možno je izdelati model po želji učitelja. Učitelj si lahko sam izbere želena vprašanja in na osnovi analiz vprašanj se lahko na njegovo željo izdela model za samovrednotenje učiteljev, ki je prilagojen izbranim vprašanjem. Na osnovi analize vprašalnikov so bili strukturirani kriteriji, ovrednoteni, določene so bile zaloge vrednosti in funkcijske koristnosti, opisane variante ter analizirane. V opisani analizi je biluporabljen računalniški program Dexi in računalniški program Merlin.

Objavljeno

2009-02-01

Številka

Rubrike

Dodatek