Izobraževalni model v skladu z Lizbonsko strategijo v javni upravi

Avtorji

  • Danica Vuković Zavod RS za zaposlovanje, Rožna dolina, Cesta IX/ 6,1000 Ljubljana, Slovenija
  • Eva Jereb Fakulteta za organizacijske vede, Univerza v Mariboru, Kidričeva 55a, 4000 Kranj,

Povzetek

Prispevek obravnava področje vseživljenjskega izobraževanja odraslih, kije s tako imenovano Lizbonsko strategijo v letu 2000 končno pridobilo ustrezno mesto v izobraževalnem sistemu. Z raziskavo o vključenosti v vseživljenjsko izobraževanje smo želeli pridobiti informacije o motivaciji, o ovirah in potrebah, ki spremljajo odrasle zaposlene pri vključevanju v izobraževanje. Ugotovili smo, da se zaposleni manj vključujejo v formalno izobraževanje zaradi finančnih razlogov, prevelike zaposlenosti in obremenjenosti s službenimi in družinskimi obveznostmi. Se pa pogosteje vključujejo v krajše oblike neformalnega izobraževanja in usposabljanja, ki ga v večini financira delodajalec in poteka okviru delovnega časa. Zaposleni največkrat čutijo potrebe po izobraževanju na strokovnem področju, tujih jezikih in informacijski tehnologiji. Z oblikovanjem modela želimo omogočiti zaposlenim pridobitev osnovnih veščin, ki jih je Lizbonska strategija označila kot ključne v gospodarstvu, ki temelji na znanju

Objavljeno

2009-02-01

Številka

Rubrike

Dodatek