Dejavniki trženjskih odnosov v modelu izvedbe storitev v zunanji logistični oskrbi: izbor in opredelitve
Povzetek
Prispevek obravnava dejavnike trženjskih odnosov v zunanji logistični oskrbi. Z opredelitvijo dejavnikov trženjskih odnosov, kot so zaupanje, zavezanost, komuniciranje, sodelovanje, inovativno obnašanje, skupno izvajanje in učenje, oportunizem in konfliktnost, predstavimo tiste ključne dejavnike, ki so pomembni tudi za ohranjanje dolgoročnih partnerstev v zunanji logistični oskrbi. Na osnovi ugotovitev iz opravljenih raziskav podamo odgovor na vprašanje, katere dejavnike v odnosu naj raziskovalec upošteva in vključi v raziskavo, da bo zadostil potrebam raziskovalnega vprašanja, kako različni trženjski dejavniki vplivajo na odnos med partnerjema. Pred postavitvijo medsebojnih povezav med dejavniki in oblikovanjem modela, s katerim želimo izmeriti njihov medsebojni vpliv, najprej postavimo izbrane opredelitve trženjskih dejavnikov na osnovi pregleda obstoječe literature o trženjskih dejavnikih v odnosih zunanje logistične oskrbe. Z izbranimi opredelitvami dejavnikov trženjskih odnosov, značilnih za logistične povezave med podjetji v zunanji logistični oskrbi, opravimo prvi korak pri nadaljnjem raziskovanju za potrebe empirične preverbe modela vpliva dejavnikov na uspešnost izvedbe zunanje logistične oskrbe.Prenosi
Objavljeno
2009-12-01
Številka
Rubrike
Dodatek