Izhodišča za pripravo e-učbenikov

Avtorji

  • Matija Lokar Institute of Mathematics, Physics and Mechanics, Jadranska 19, 1000 Ljubljana, Slovenia; University of Ljubljana, Faculty of Mathematics and Physics, Jadranska 19, 1000 Ljubljana, Slovenia
  • Boris Horvat Institute of Mathematics, Physics and Mechanics, Jadranska 19, 1000 Ljubljana, Slovenia; University of Ljubljana, Faculty of Mathematics and Physics, Jadranska 19, 1000 Ljubljana, Slovenia
  • Primož Lukšič Institute of Mathematics, Physics and Mechanics, Jadranska 19, 1000 Ljubljana, Slovenia; University of Ljubljana, Faculty of Mathematics and Physics, Jadranska 19, 1000 Ljubljana, Slovenia; University of Primorska, Primorska Institute of Natural Sciences and Technology, Muzejski trg 2, 6000 Koper, Slovenia
  • Damijan Omerza Hruška d.o.o., Kajuhova ulica 90, 1000 Ljubljana, Slovenia

Povzetek

V okviru skupine NAUK (Napredne Učne Kocke; http://www.nauk.si) se ukvarjamo z razvojem tako teoretičnih kot praktičnih izhodišč na področju uporabe IKT v izobraževalnem procesu na vseh nivojih. V zadnjem času je v Sloveniji zelo v ospredju problematika elektronskih učbenikov (e-učbenikov). Rešiti bo potrebno več dilem: kakšen naj bo sodoben e-učbenik, kakšne naj bodo njegove značilnosti, kaj mora vsebovati, v čem se razlikuje od klasičnega učbenika, katera orodja in tehnologije uporabiti za izdelavo itd. V prispevku smo poskusili predstaviti nekaj priporočil, za katere menimo, da naj bi jih upoštevali vsi avtorji e-učbenikov.

Objavljeno

2011-06-01

Številka

Rubrike

Razprave