Banke in gospodarska kriza: zadovoljstvo uporabnikov e-bančništva NLB

Avtorji

  • Stanislav Litrop Cvetkova ul. 2e, 9000 Murska Sobota
  • Franka Piskar Sanolabor, d. d., Leskoškova 4, 1000 Ljubljana

Povzetek

Banke so v času splošne gospodarske krize prisiljene iskati nove možnosti povečanja konkurenčnih prednosti. Za banko, ki je usmerjena k uporabnikom, predstavlja njihovo zadovoljstvo strateški cilj in rešitev. Dejavnosti vključujejo stalno analiziranje in spremljanje zadovoljstva svojih uporabnikov s prilagajanjem ponudbe njihovim željam. Zadovoljstvo uporabnikov elektronskega bančništva je analizirano na primeru banke NLB. Ugotovljeno je, da ima NLB kakovostno ponudbo elektronskega bančništva in da so uporabniki v povprečju zadovoljni s splošno ponudbo, kar je potrjeno z rezultati raziskave. Podani so predlogi banki NLB za zagotavljanje višje stopnje zadovoljstva uporabnikov.

Objavljeno

2011-02-01

Številka

Rubrike

Dodatek