Analiza interno ustvarjenih kazalnikov dobrega imena: Študija primera Slovaške republike
Povzetek
Ozadje in namen: Poznavanje ključnih kazalnikov vrednosti dobrega imena lahko prispeva k učinkovitemu upravljanju dobrega imena in rasti tržne vrednosti podjetja. Namen te raziskave je prepoznati posamezne kazalnike dobrega imena. Cilj prispevka je pridobiti potencialne kazalnike dobrega imena za podjetja pod pogoji Slovaške republike. Oblikovanje / metodologija / pristop: Podatki, ki smo jih analizirali v članku so vključevali 11.483 računovodskih izkazov slovaških podjetij iz leta 2017. Vrednost preostalega dohodka podjetja predstavlja vrednost dobrega imena. Vhodni podatki za identifikacijo kazalnikov dobrega imena so 15 finančno-ekonomskih spremenljivk. Analizirali smo tudi multikolinearnost med vhodnimi spremenljivkami s koeficientom določitve in faktorjem inflacije. Statistično pomembna korelacija med dobrim imenom in njegovim potencialnim kazalnikom je bila preizkušena s testom značilnosti koeficienta Pearsonove korelacije in korelacijskih matrik. Rezultati: Obstaja statistično pomembna korelacija med dobrim imenom in 8 vhodnimi spremenljivkami, ki predstavljajo njegove potencialne vitalne kazalnike. Zaključki: Ugotovitve iz članka prinašajo nove možnosti za upravljanje dobrega imena in lahko bistveno pripomorejo bistveno h konkurenčni prednosti podjetja. Za znanstveno skupnost ugotovitve predstavljajo vire potencialnih kazalcev dobrega imena, ki jih je mogoče uporabiti za oblikovanje novega modela vrednotenja dobrega imena v prihodnjih raziskavah. Ključne besede: dobro ime; preostali dohodek; ključni kazalci; korelacija.Prenosi
Objavljeno
2019-11-01
Številka
Rubrike
Razprave