Vpliv podjetniške izobrazbe in kulture na podjetniško namero
DOI:
https://doi.org/10.2478/orga-2022-0002Povzetek
Ozadje/Namen: Podjetniško izobraževanje lahko pozitivno vpliva na podjetniške namere študentov. Vendar univerze v Jordaniji še vedno ne usmerjajo pozornosti k vlaganju v podjetniško izobraževanje. Namen te študije je raziskati vpliv podjetniške izobrazbe in kulture na podjetniško namero s pomočjo psihološkega opolnomočenja študentov.
Metodologija: Vprašalnik je bil razdeljen vzorcu 220 univerzitetnih študentov v Jordaniji, ki obiskujejo predavanja iz katerega koli predmeta iz podjetništva. Podatki so bili analizirani in hipoteze preizkušene z modeliranjem strukturnih enačb (SEM) z uporabo Statističnega paketa za družbene vede (SPSS).
Rezultati: Analiza študije je pokazala, da; podjetniško izobraževanje pomembno vpliva na psihološko opolnomočenje, psihološko opolnomočenje pomembno vpliva na podjetniške namere, kultura pomembno vpliva na psihološko opolnomočenje, podjetniška izobrazba pomembno vpliva na podjetniško namero in kultura pomembno vpliva na podjetniške namere. Rezultati študije so odziv na predloge v prejšnjih raziskavah, da bi preučili vlogo kulture in psihološkega opolnomočenja v podjetniškem izobraževanju pri vplivu na podjetniško namero.
Zaključek: Univerze v Jordaniji bi se morale bolj osredotočiti na podjetniško izobraževanje s psihološkim opolnomočenjem študentov, da povečajo svoje namere do podjetništva. Ta študija prispeva k obstoječi literaturi z zagotavljanjem boljšega razumevanja razmerja med podjetniško izobrazbo in podjetniškimi namerami s kulturo in psihološkim opolnomočenjem.
Ključne besede: Podjetništvo, Podjetniško izobraževanje, Podjetniška namera, Kultura, Psihološko opolnomočenje